Malin

En blogg om mig

090618

Publicerad 2009-06-18 13:48:27 i ,

idag är jag helt slut!
vi fick vara inne i gräshallen idag, för det regnade så mycket och det var ändå ingen där. så vi tog oss friheten att vara där, efter vi hade frågat, förståss. barnen klagade INTE på det.
där körde vi kull-lekar, stafett, kungens krona och lite lekar. det är ju svårt att göra någon riktig friidrottsgren där. sen körde vi evighetsstafett. vi körde limbo med, jag hörde hur det knakade i flera ryggkotor! men det hindrade inte mig. oliver vann visserligen, men ändå. det var jättekul!
imorgon ska vi äta pizza och köra de grenar som barnen tyckte var roligast! får hoppas på att det ine blir regn då iallafall.

annars idag ska jag slappa vidare. läsa ur ''ljudet av ditt hjärta'' och får hoppas på att jonna äser ut ''breaking dawn'' så jag kan börja i den också!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-18 16:10:03

För mig med! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela