Malin

En blogg om mig

090617

Publicerad 2009-06-17 21:14:18 i ,

friidrottsskolan idag gick bra! alla ville ha vattenkrig, men vi fick avbryta det då det inte var bestämt och sådär. får ta det någon annan dag istället! guttans.
på fredag ska vi äta pizza, så vi tog beställningar idag. det är inte alla som kunde komma, då det är midsommar, men de som kommer skrev vi upp!

sen tränade vi direkt efter också. sprang med dunkar och min vad gjorde ont som bara den. men inte när jag sprang, utan när jag gick eller stod stilla, så jag fortsatte. orkade inte tjata om att det gjorde ont. haha.

nu ska jag ta mig något till kvällsmat!
imorgon blir det mer friidrottsskola och barn! KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela