Malin

En blogg om mig

090616

Publicerad 2009-06-16 15:31:51 i allmänt,

ganska trött i benen idag! för jag var ju på friidrottsskolan igår, plus en cykeltur med mamma. sen friidrottsskolan idag, cyklade hem. och backarna jag måste ta mig upp för att komma hem är INTE trevliga. men jag överlever.

friidrottsskolan är UNDERBAR! idag har alla barnen vågat prata mer och busat ÄNNU mer. undrar hur det kommer vara i slutet på veckan, jag vill inte ens tänka på det.
och vi fick bra väder idag, solen har stekt på oss och det har varit fruktansvärt varmt. men vi klagar inte. det kanske är den enda solen vi får under två veckor. så vi får ta vara på den.

om två timmar är det träning. funderar på att gå dit och kasta lite spjut faktiskt. eftersom jag går upp i vikt iår, borde jag öva in med det tyngre spjutet ockå!
göttans


jag läser om denna mannen, igen. nu är det ljudet av ditt hjärta.
där finns mitt favoritcitat, ALLA GÅNGER
"jag kommer tillbaka innan du hinner börja sakna mig
ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela