Malin

En blogg om mig

090615

Publicerad 2009-06-15 14:10:29 i ,

det var jättekul ute på vik idag!
det kom runt 25-26 barn, och alla var jätteduktiga. vi körde namnlekar, kullar, sprint, längd och lite sådär. alla gav allt och det var grymt kul att få hjälpa till! tror att jag lärde mig de flesta namnen, även om man sa fel ibland, men det går ändå.

ska vara där nu i två veckor framåt! ska bli kul och vi hoppas att vi får sol MINST en dag av alla 10 som det kommer vara.

ska tillbaka för att träna sen. för första gången på ett tag. men två veckor friidrott, varje dag. är det inte underbart?!

nu ska jag och mamma gå och se ifall vi kan fixa min cykel, eller lättare sagt, vad som felet är. tror bara att den behöver pumpas. men våran pump funkar inte till mina ventiler. tyvärr, så det går inte att göra något åt det själv. men som tur var, så är det inte långt till cykelaffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela