Malin

En blogg om mig

090613

Publicerad 2009-06-13 11:47:01 i ,

idag ska jag till pappa. det ska bli kul faktiskt! ska dit nästa helg också, eller är det då det är midsommar? för det är då jag ska dit. hehe, bra koll på helger här känner jag.
men jag ska ta det rätt lugnt hos pappa idag och imorgon. orkar inte göra nåt alls.

igår var det trevligt med bella på stan. träffade ida, matilda, sofie, elin, kicki, emma, thea. kollade när isabel sjöng, jätteduktig var hon! sen drog vi runt med matilda, sofie och isak en stund. träffade massa ur klassen som pratade som aldrig förr! haha, ganska så kul att kolla på alla som man känner när de är lite dragna. roligt var det iallafall!

nöjd med mina betyg också.


cheeseballs är jättegott + att man ska äta dem med GAFFEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela