Malin

En blogg om mig

090609

Publicerad 2009-06-09 15:18:02 i ,

SISTA DAGEN I SKOLAN IDAG!
så himla skönt. eller, sista riktiga dagen med lektioner och sådär.

det var väldigt slappt. sovmorgon, matte (fick se nationella bara), fysik, kemi, hk, tyska. gjorde inget seriöst idag. tjatade på alla lärare om att vi skulle få glass bara! fast vi fick bara av karin. de andra var snåla!
sen hade vi två timmars luch! eller, blev typ det. jag vet inte riktigt. en och en halv kanske. då var jag med ida, vi gick på stan och sådär. sen hände inget mer

imorgon ska vi vara på olika stationer, först ska vi städa ur skåpen, very funny. sen ska vi bygga solcellsbilar (det kommer inte va någon sol), vara på musiken och gå en tipspromenad! haha, skojigt....
sen är det bal på kvällen, har prövat min outfit OCH JAG GILLAR DET! (bild kommer såklart någon gång)

på torsdag ska vi vara ute på vik (då hoppas vi på sol, även fast det inte kommer bli någon). har olika ''grenar''. jag ska då vara med på 100m, backförflyttning och längdhopp. haha, kommer skämma ut mig mest! som tur var, så kommer alexandra och jag hålla varandra i handen på 100meter då ingen vill springa det egentligen!

på fredag slutar vi! GÖTTANS! då blir det väl ut med tjejerna! ser på balklänningarna från solberga och sen blir det väl något kul!

PUSS

det blev en hoppande bild på jonna, för att idag är jag glad!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-06-10 12:04:11

roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela