Malin

En blogg om mig

090608

Publicerad 2009-06-08 20:10:37 i ,

solen skiner, till min förvåning faktiskt!

skolan idag var faktiskt ganska slapp. matilda och jag gjorde klart våran ''bröloppsbild'' och sen har det flutit på. strök min "bal"klänning, gjorde två rosetter (bild kommer) och hade kör i kyrkan.
ska vara med på 100meter, backförflyttning och längdhopp på torsdag på friluftsdagen! OHMY! det var inte ens jag som skrev upp mig på 100meter, de bara skrev upp för att jag tränar friidrott och då tror alla att man springer. FYFAN! men jag får väl ställa upp, jag och alexandra ska springa hand i hand! PUSS PÅ DET!

när jag gick hem från skolan idag, och kom till församlingshemmet. så ser jag en ganska stor tussboll på marken, jag tänkte inte mer på det. men när den började röra sig undrade jag vad det var. då såg jag att det var en liten fågenunge, troligen var det fiskmåsarnas (skrattmås? någon mås iallafall!) barn, de som flög över huvudet på mig. sen så flyger dem typ en meter över mitt huvud. jag visste inte vad jag skulle göra! kunde inte bra springa och skrika för livet.
så jag tog det lite diskret och gick skitsnabbt över vägen. och kom undan.
blev jätterädd och trodde jag skulle dö! haha



ska va med bella sen när båda har ätit! vi får se vad vi hittar på för skoj!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela