Malin

En blogg om mig

090607

Publicerad 2009-06-07 11:52:39 i allmänt,

solen skiner, jag är glad. det kan inte bli bättre

igår satt jag och jonna och kollade på fotbollen, ni har säkert redan sett vad jag tyckte om den matchen. sverige spelade klart bäst, men pga ett ruttet mål vann danmark. haha

idag ska jag se på säsongsavslutningen av "söndagsparty med filip och fredrik". håkan hellström är med idag, så jag KAN inte missa det. sen måste jag se gossip girl också, missade förra veckan, så jag lär ju inte förstår nånting.. men jaja, jag förstår väl lite mer efter idag.

nu BORDE jag gå och göra mig i ordning, men jag orkar inte.
puss


jag saknar dig idamarithörngren <3

Kommentarer

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-06-07 17:35:16

Hejhopp ! :) haft en skojj söndag ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela