Malin

En blogg om mig

090605

Publicerad 2009-06-05 15:45:45 i ,

just nu lyser solen, jag sitter här och ser på mtv movie awards. härligt, nu gick solen i moln.

skolan idag flöt på. även fast jag var sjukt trött! hade tre lektioner och ett kör-rep. bild, engelska, idrott. sen slutade jag. bella och sofie blev med mig på biblioteket. jag lånade tre böcker. ska nog börja läsa i dem idag, tror jag. så det har inte hänt så mycket, förutom att bella blev mobboffret på idrotten! alla dängde henne, jag, johan och martin! haha, tomas sa inte åt oss heller. han sa bara ''vad gör du där på gräset?'' och återgick till spelet! haha

ska äta tAcos ikväll, jonna kommer. therese och alen skulle inte stanna här, utan bara hämta bilen. men får se dem en liten stund iallafall. hihi, sen imorgon ska jag se på film, hela dagen! nej, men nästan faktiskt. känner för att göra det. twilight, stolthet och fördoom, the butterfly effect, sleepy hollow! like it!

nej, nu ska jag göra något annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela