Malin

En blogg om mig

090604

Publicerad 2009-06-04 15:41:04 i ,

jag är grymt trött, höll på att somna när vi såg på film på tyska-lektionen. men jag höll mig vaken!

lämnade in svenska-arbetet om ätstörningar idag då. är rätt nöjd faktiskt! fast, jag vet endel saker jag kunnat förbättra.
sen har vi dansat idag! tre timmar 08.00-11.00! med yngves danskurser! fy så roligt det var! men rätt jobbigt, är säkert därför jag är trött! vi dansade, jenka, macarena, agadoo, vals (till balen!), någon ringdans, dansade fritt (då röjde vi iallafall!). det var sjukt kul. FÅGELDANSEN gjorde vi också såklart. men när vi stod i klasserna och dansade tyckte yngve att vi var väldigt bra, han sa till alla andra att kolla på oss. hehe, då kände man sig bäst iallafall! men det var kul och jag längtar ihjäl mig till onsdag kväll, 19-23!

dagen har flutit på bra annars. imorgon slutar jag 12.10! GÖTT! då ska jag ner till bibblan med böcker, sen ska jag hem. therese och alen kommer för att hämta sin bil, jonna kommer hem från lillerud, så det blir tacos med hela familjen! kul, för det är inte ofta alla är samlade! men nu blir det! trevligt värre!

PUSS

mysig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela