Malin

En blogg om mig

090603

Publicerad 2009-06-03 14:45:04 i ,

gud vad jag är seg på att uppdatera, ska bättra mig.

skolan idag var okej. sovmorgon till nio, började med idrott. vi flummade runt med moves från "stampa med leroy". exempel var, pingis, cykelpumpen, cykelpumpen intensiv, kossan och tjuren och tjernobylbarnet! underbara danssteg som vi ska ha med på våran avslutningsmiddag/bal med alla nior! underbart!
sen har det rullat på, blev klar med uppsatsen, men kommer lämna in den imorgon. på biologin fick vi godis av tomas! hihi, för vi sa att vi tyckte vi kunde få glass, men vi fick godis istället och det är inte fy skam! sen slutade vi lite innan två. fick veta mina betyg i idrott och biologi också! NÖJD faktiskt!

så nu sitter jag här, har ätit ett äpple. mamma är inte hemma, hon kommer efter tre. hon är med maria på stan och köper saker till möhippan som hon ska gå på till helgen!
och jag vet inte vad jag ska göra idag heller. louise ska väl få sitt längtande bild-inlägg. får ta och fixa det nu!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela