Malin

En blogg om mig

090601

Publicerad 2009-06-01 16:01:02 i ,

solen skiner, varmt ute, sååååå underbart!
har suttit ute mellan lektionerna och steeeeekt, tills det blev FÖR varmt. eftersom jag hade leggins blev det varmt gnaska så snabbt. jobbigt, men skänt så länge det varade.

skolan idag har varit hellugn. inte hänt alls mycket. min "bal"klänning blev klar, ska bara stryka alla sömmar och dylikt, sen är det bara att middagen med alla nior kommer! det ska bli kul faktiskt. jag ska gå med bella (eh, vill inte gå med någon kille i min klass.) och där kommer vi få äta, dansa, äta mer, äta lite till, sen pratar man och umgås med alla nior! underbart.

ska försöka göra klart mitt specialarbete idag. har en 100minuterspass på onsdag då jag kan skriva endel också. men på fredag ska det vara inlämnat!
kemi-arbetet ska vara inne imorgon, skrev ut det idag på skolan. två sidor fakta, och en framsida och en sida med egna tankar! det borde han bli nöjd med. eftersom det ändå var frivilligt, så jag hade ju kunna skitit i det. men jag gjorde det, vill försäkra mig om mitt betyg också!

nej, nu ska jag göra ett sött inlägg enbart för födelsedagsbarnet ida thörngren!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela