Malin

En blogg om mig

träningen!

Publicerad 2009-07-23 19:24:34 i ,

blött, blött och...... BLÖTT! det är det enda jag kan säga om träningen! regnet öser ner, det dryper från hela håret och ansiktet och kläderna är sköblöta! kan inte säga att det var trevligt iallafall. och jag som cyklade också, dock tog det bara tio minuter, snabbare har jag aldrig cyklat, så jag ska inte klaga. men jag hann bli helt nerdränkt under den tiden..
men jag kastade spjut och diskus idag, ska stryka mig på diskusen under stjärnspelen då det inte funkar alls. så det blir bara tävling i längd och spjut, men det duger! en gren varje dag.
tog även ut mitt tävlingslinne och betalade för det. nu ska jag bara pröva det och sådär. sen tog jag tidsprogram också inför helgen! ganska bra tider tycker jag ändå, så jag är nöjd.

men jag och evelina hade kul iallafall. sen körde vi styrka inne i gräshallen (evelinas pappa tränade ett fotbollslag, så vi kunde vara där inne) och körde sit-ups, armhävningar, rygglyft, plankan, grodhopp och en grej till som jag inte kan namnet på. men det var skönt, sen cyklade jag hem.

nu står mamma och bakar scones för vi ska ha det till kvällsmat med varm oboy! GUD VAD GOTT!

hörs och ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela