Malin

En blogg om mig

träningen

Publicerad 2009-07-30 20:09:09 i ,

det blev styrka idag. för det regnade så väldigt. men först körde jag och evelina lite över häckar och sådär, för mellangruppen var inne i styrkerummet så det skulle bli väldigt trångt om vi också skulle köra där. men när dom var klara gick vi in dit och körde. benböj, frivändningar, sit-ups, rygglyft och armhävningar, bla. det var jobbigt, men ganska så nödvändigt tror jag.
sen fick jag skjuts med evelina och hennes mamma hem, för dom skulle ändå in till stan.

så ja, nu blir det väl måndag nästa träning! nu ska jag börja köra hårt, hårt, hårt för att få upp konditionen, få mig i form! få mig att känna mig nöjd med varje tävling, varje träning! slå mina pers, förbättra mig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela