Malin

En blogg om mig

snart bilfärd ut till lennart!

Publicerad 2009-07-20 17:28:45 i allmänt,

åh, det ska bli så himla kul! längtar snart ihjäl mig faktiskt. väntar på ett sms/samtal från matilda/sofie som säger att vi kan börja åka utåt mot buschen och vara med dom och imorgon är det dräktparad och ÅÅÅÅH! så kul ska det bli iallafall!
ikväll kommer vi skratta väldigt mycket, det känner jag på mig. haha, filmer, kort, musik, kortspel, dansa! ÅH UNDERBART! det kommer vara så himla kul iallafall!

på bibblan förut med bella fick jag med mig sex böcker hem... bella tvingade på mig tre! men jag har börjat läsa i "min typ brorsa" (bellas...) och den är riktigt bra! läs den, rekomenderar den skarpt!
sen gick vi hem till bella, hon gjorde rosa/röda nudlar vilket såg jätteäckligt ut. haha, men hon sa att det var gott, så jag får väl lita på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela