Malin

En blogg om mig

snäll kompis jag är! ;)

Publicerad 2009-07-07 15:46:05 i allmänt,

sitter här och skickar massa musik till bella. hon gillart.

själv sitter jag och lyssnar på muse. just nu är det apocalypse please, jag gillar den väldigt mycket. som jag gillar alla muse låtar! älskar hur matt sjunger, älskar ljudet av gitarrer i endel låtar, hur de får med stämmor på vissa ställen. jag gillar (snarare älskar!) hela muse, önskar att de kommer till arvikafestivalen. eller bara någon spelning nära mig, så jag kan åka! det är en i stockholm iår, dock får jag nog inte åka dit. men det var sjukt billigt läste jonna! får se, får se!

nu ska jag, öhm. göra något annat

nu kom franz ferdinand - outsiders! LOVE IT!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-07 23:47:21

Svar: Nej, jag har inte gjort det. haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela