Malin

En blogg om mig

sitter här, och lyssnar på musik

Publicerad 2009-07-09 21:58:04 i allmänt,

ipoden är inställd på shuffle, på min egengjorda spelningslista innehållande 72 spår. just nu är turen på mando diao, dance with somebody, men snart tar den slut och en ny låt trillar upp!
det är 10 spår kvar tills det börjar om igen. undrar vad som kommer upp då.

saken är den också, om ni undrar varför jag lyssnar på ipoden, jo. för jonna sover, eller hon ligger i sin säng och läser, och mamma pratar i telefon. så jag tänkte att jag också kunde stänga in mig i min ensamhet, här framför datorn. det blir lite mer trevligt, även om jag sitter här och sjunger så nog alla hör ändå, det gillar vi!

det blev kent - 747 som kom nu. åh, vad längesen jag lyssnade på den. jag älskar den, minns tiden då jag var kent-BEROENDE, lyssnade inte på något annat, och jag överdriver inte. jag lyssnade inte på annat! men så bra.
tystnad, tunnel avfart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela