Malin

En blogg om mig

så sjukt trött!

Publicerad 2009-07-05 19:03:56 i allmänt,

tre dagars festival har tagit livet ur mig, är så himla trött och vill bara lägga mig och sova!

men festivalen var UNDERBAR! tänker inte berätta så jättemycket om den, utan det kommer ett inlägg med bilder, och sen kommer det stå lite på bilddagboken också, om hur det var och vad jag lyssnade på och om det var bra och allt såntdär!

ida åkte hem förut, tråkigt. och hon glömde sin handduk, men den får vi ta nästa gång vi ses, eftersom det är rätt dyrt att skicka en handduk. men hon klarade sig utan den ett tag, så jag litar på henne! hihi

nu ska jag läsa bloggar, och sen blir det väl annat kul. kanske

HEJS


vi köpte oss snygga brillor! MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela