Malin

En blogg om mig

jobbigt internet

Publicerad 2009-07-06 19:38:30 i allmänt,

internet här hemma är så jobbigt. det lägger av titt som tätt, som nu tillexempel. allt bara försvann! alla sidor lägger av och inget funkar. sen när man trycker upp ett nytt fönster, då funkar allt igen. så jobbigt, för man kanske sitter och gör något viktigt, eller något kul eller sådär, och vips! så bara försvinner det. orkar inte med internetet längre!

men iallafall. idag har jag inte gjort något alls. eller, jag har varit på bibblan med mamma och jonna. lämnade mina böcker, tror inte jag hade fått någon skuld iallafall. haha, kul om jag skulle få det. första gången såfall! men tror inte det. det syntes inte på lappen som jag fick tillbaka.

annars har jag läst i "så länge vi båda andas", läste några kapitel. orkade inte så mycket, för jag är sjukt trött!

nej, nu ska jag göra något annat!
PUSS


en festivalbild än så länge.
mer finns på elefanter.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela