Malin

En blogg om mig

hm kläder!

Publicerad 2009-07-28 23:13:44 i ,

jag ville inte ha det som en länk. det gjorde mig förvirrad. öhm, men jag fixar en liten bild på hur alla plaggen ser ut. det är bara fyra stycken, men det kommer bli mer när jag väl beställer!
men här kommer iallafall bilden:


okej, inte världens bästa bild. men ni ser på ett ungefär.
1. polotröja, midnattsblå, 149kr
2. pyjamasbyxa, randig, 149kr
3. skepparjacka, blå/rutig, 599kr
4. 2-pack ullstrumpor, gråmelerad, 79,50kr

här ser ni lite av det jag vill ha nu. det finns mer, men detta kommer med när jag beställer till 110%. sen finns det säkert annat också som blir med, som jag inte har bestämt mig om just än!
(bättre bilder finns såklart på http://hm.com/se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela