Malin

En blogg om mig

film - red dragon

Publicerad 2009-07-22 22:01:53 i allmänt,

sitter och kollar på tv, fast just nu är det paus. sitter och kollar på red dragon, med hannibal lector, eller vad han nu heter. men jaja, jag orkar inte riktigt förklara vad den handlar om, då jag tycker den är lite smårörig. fast jag gillar den, fast jag tror jag har sett den förut. fast jag vet inte. men den är bra iallafall.!

idag har jag verkligen inte gjort något. läste ut "min typ brorsa" och den hade ett väääldigt konstigt slut, och det gillar jag inte. för man vill veta vad som händer sen, so what ifall han får en kopp te, man vill höra deras samtal efteråt, när dom har bestämt sig för att glömma! det är ju DET som är intressant! som matilda sa, den kan lätt hålla på i massa sidor mer.
så nu har jag bytt bok "jag är kvar hos er" heter den. och den måste jag säga är väldigt knepig! vet inte om det är nutid elelr dåtid, eller vad det handlar om riktigt. men den kanske bara är lite seg i början och kommer igång mer mot slutet. det hoppas jag på iallafall!

nej, nu börjar filmen igen!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela