Malin

En blogg om mig

får väl skriva lite om min dag som kommer också.

Publicerad 2009-07-30 09:52:05 i ,

hejsna!
idag ska jag ut och köra bil i det roliga vädret. men jag tror det är uppehåll nu, men det har regnat. backen är helt blööööööt!

sen idag ska jag ändra massvis med designen, för jag kollade hur den såg ut nu. och den ser ut som skit, texten tycker jag är lite för stor och bloggen för smal! så jag ska ändra massvis med detta när jag kommer hem sen. för jag vill att det ska se bra ut också. och jag ändrar väl headern med, för denna var bara lite tills jag orkade göra någon annan. men det blir det ändring på idag serni!

ska nog inte träna, de flesta är ju i stockholm idag för tävlingar till DN-galan. men jag får se. om jag åker dit kommer jag nog springa tror jag. för då är jag minst i vägen och jag behöver snabbhet till längd och allt annat. så det blir kanske 10st 60meters-lopp eller sådär! får se lite hur jag gör. men snabbhet iallafall!

men nu ska jag äta frukost, ska ut och köra vid 11!
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela