Malin

En blogg om mig

090729

Publicerad 2009-07-29 20:39:49 i allmänt,

blir sen uppdatering idag. men whatever! jag har mina skäl.

för idag har jag nämligen varit på bergvik + ikea! det blev en klänning, fyra par örhängen och sex stycken glas! klänningen och örhängena kom från hm, och INGET fanns med på min önskelista, eller på bilden jag la upp igår. men jag lägger ut kort på det så småningom. och glasen kom från ikea dåva. jag har tänkt köpa dom länge, men nu gjorde jag det och när jag flyttar hemifrån (när nu det blir..) så följer självklart glasen med!

annars idag har jag läst. börjat på min femte bok nu. "elden" heter den och jag fattar vad den handlar om, men jag tycker den är lite seg. men jag överlever.

har beställt "syskonkärlek" nu också! den kommer nog till veckan någon gång tror jag. det hinns väl inte innan helgen. men jag längtar!
snart blir det väl beställa kläder från hm också, jackan tillexempel!

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela