Malin

En blogg om mig

090728

Publicerad 2009-07-28 20:26:58 i allmänt,

okej, det var längesen jag skrev nu, men jag har varit hos pappa i två dagar och jag har inte använt datorn där! men jag lever och mår bra iallafall!

somsagt så har jag varit hos pappa. det hände inte så mycket där, har sett på simning och sådära. men jonna var med också, så har jag läst ut "en plats de kallar lyckan" och den var ruggit bra! så nu har jag "bara" två böcker kvar av de sex jag lånade!

idag har jag tränat, göttans. det blev längd, och jag har fixat min ansats så nu är den kortare och det stämmer perfekto! så nu blir det mycket mer längdträning och sådär. ska även börja träna mer löpning och teknik i hoppet på längden, så att det sitter.
och nu har dom bytt lite banor med, eller förbättrat vid stavhoppet och spjuten.. fattar inte varför dom inte gör något åt höjdhoppet! där ser det ut som skit vid upphoppet. men jaja. inte för att jag hoppar höjd.

bilder från stjärnspelen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela