Malin

En blogg om mig

090726 - STJÄRNSPELEN!

Publicerad 2009-07-26 19:31:08 i ,

okej, nu är årets upplaga av stjärnspelen förbi! idag och igår var det en massa starter och mycket folk ute på vik! har träffat jättemycket roligt folk faktiskt, som man inte har träffat på 100år känns det som. haha.
men själv ställde jag upp i längd och spjut, skulle ha kastat diskus, men det har inte stämmt så bra, så jag stog över det. men annars gick det rätt så bra. på längden stämde inte ansatsen, men nu ska jag träna massa ansats och snabbhet och sådär, sen kanske det blir längd jag satsar på i fortsättningen? vem vet.
i spjut hade jag som mål att komma över 20meter, eftersom jag övergick till tyngre spjut, 600g. och jag kastade 23.02! så jag är riktigt nöjd med det, med tanke på att jag inte har någon tränare och brukar inte träna spjut! så jag är rätt nöjd faktiskt,

annars har jag gått runt från åtta, halv nio varje dag, tills sex-sju på kvällen och bara pratat med folk och sett när alla har tävlat och allt såntdär! mycket trevligt. nästa tävling för mig vet jag inte vad det blir. det får vi se. ska väl kolla på listor över tävlingar iår. så får vi se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela