Malin

En blogg om mig

090723

Publicerad 2009-07-23 13:37:19 i allmänt,

hellu!

har varit hos mormor och morfar idag, för morfar blir ju 80 idag! så vi har varit där på lite fika, själva kalaset är imorgon, men eftersom han fyller idag så var vi där och grattiade honom! så var ju släkten uppe ifrån jämtland där med, har inte sett dom på 6 år när dom var här sist! så det var väl småtrevligt sådär. men dom åkte till gammelvala liten stund. men jag gick hem tidigare än mamma, eftersom dom pratade om minnen från när dom har varit uppe hos dom och jag fattar ju inget av vad dom sa! haha, så jag gick hem. men jaja.

nu tjatar mamma på mig att jag måste bli med och handla, för hon orkar inte bära allt. ORKAR INTE! jonna, var glad att du inte är hemma, mamma är värre i tjat nu!

men jag skriver väl mer ikväll, ska träna så vi får se när det blir!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela