Malin

En blogg om mig

090722

Publicerad 2009-07-22 10:53:30 i allmänt,

det var kul på gammelvala, det var riktigt kallt med baddräkt, men vi överlevde! DOCK var vi inte med på att hoppa i vattnet, det stod de andra som hade badkläöder på sig för. aldrig att jag skulle hoppa i det kalla vattnet med regn ovanför när man kommer upp.. usch nej!
men jaja, det var kul ändå!

hos lennart var det också kul! haha, när vi körde drickpoker (med kolsyrad dricka..) och "ja ä inte knöschli, ja tar lite möschli!" UNDERBART! vi skrattade sjukt länge och somnade runt två och gick upp åtta! HAHA, fail på tiden vi gick upp. men vi hade tänkt oss somna om, men sofie var kissnödig, och jag skulle med, då gick alla upp istället! MOHAHA. men det var kul som sagt!

idag ska jag inte göra något alls, solen lyser, för första gången på flera veckor! och det är underbart
jag ska läsa "min typ brorsa" den är riktigt bra!

HEJS!
(bilder från lennart och gammelvala kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela