Malin

En blogg om mig

090718

Publicerad 2009-07-18 11:49:44 i allmänt,

sitter hemma hos pappa nu. gött ärre, även fast vädret kunde varit bättre. det blåser väldigt.

ni skulle sett och hört mig och jonna igår, ganska så övertrötta. spelade spel på spela.se samtidigt som vi skrattade och sa massa kul! AHAHAHA, underbart var det iallafall. klockan var runt ett också!
idag ska jag inte göra så mycket speciellt. eller jo! jag och pappa ska köra bil runt tömte! haha, gooooooood luck. fast det är nog inte så svårt egentligen. det är väl som att köra i stan, bara att man inte kan möta på denhär vägen, haha. så vi får hoppas att alla bilar håller sig ur vägen när jag ska börja köra! tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela