Malin

En blogg om mig

090717

Publicerad 2009-07-17 11:54:28 i allmänt,

solen skiner. mamma och jonna är på ingestrand, dit jag inte ville med. hur mycket de än tjatade på mig, så skulle jag inte med. varför? jo, för jag orkar inte. och när dom tjatade på mig, ville jag vara ännu mer stönig och motstå!

läste ut "om jag kunde drömma" precis nyss. igen, tredje gången kanske? jag läser dom böckerna FÖR mycket, men jag hade glömt vad som händer i BOKEN och inte bara allt osm händer i FILMEN, för det är så skilda saker som sker. och micka har haft den hos sig med, men nu har vi fått tillbaka den, och då var jag tvungen att läsa den. det tog mig två dagar.
boken är en miljon gånger bättre än filmen och jag önskar att det hade funnits lite fler scener från boken med i filmen, biologi-lektionen till exempel, när dom ska ta blodprov alltså och bella svimmar och allt detdär. menmen, det kanske hade stoppat upp tempot en aning, men jag gillar den scenen faktiskt.

ska köra bil sen, IGEN! idag blir det parkera och dragläge kanske backning (om det inte är för mycket bilar, då blir det som vanlig körning), men det går framåt iallafall! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela