Malin

En blogg om mig

090716

Publicerad 2009-07-16 15:44:27 i allmänt,

har precis kommit in efter en till körlektion med mamma! det gick bra idag också, fick inte lika många kärringsstopp, så jag är nöjd. det funkar riktigt bra att växla också nu! imorgon blir det mer, fast då ska vi åka senare för att vi ska backa och kanske parkera! kul!

snart ska vi äta, eller jo. det var nog rätt snart. sen ska vi äta kladdkaka, städa till kaninerna innan jag ska träna! idag ska jag kasta diskus och spjut, jag måste verkligen göra båda. annars kommer jag inte hinna innan stjärnspelen. men OM det är någon där, typ bengt. så ska jag fråga om jag kan hoppa längd. för det måste jag verkligen göra. hinner inte innan annars. för det är nästa helg. och mån-tis är jag borta. så det blir torsdag, och då vill jag inte träna så hårt. men vi får se hur det blir!

nej, nu ska jag gå. HEJS!


underbar bild!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-07-16 17:14:19

hoppas du har en bra torsdag nu (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela