Malin

En blogg om mig

090715

Publicerad 2009-07-15 11:32:48 i allmänt,

Hejsan, idag ska jag köra bil för första gången i mitt liv. wish me luck!

ja, som sagt. jag och mamma ska köra bil. eller, det blir väl mest start/stopp, växla och sånadär, första-steget-övningar. men ändå, jag ska sitta framför ratten och få starta en bil, för första gången i mitt liv. jag kommer dö. jag kommer säkert köra ner i diket, eller sådär. usch, hemsk tanke med mig bakom ratten.

annars idag ska vi KANSKE åka till therese och träffa hennes kattungar! dom hade fått tre igår först. tussi hade lagt dom i bokhyllan, även fast therese hade gjort i ordning en låda. men sen, flera timmar efter de första kattungarna hade kommit, kommer en fjärde! så nu har dom fyra små katter och två stora! och det är mormor, mamma och barn nu med! hihi
annars åker vi till therese imorgon, om vi inte kan komma idag.

snart är det stjärnspelen, och jag kanske måste stryka mig pga för dåligt med träning. men vi får se och hoppas på det bästa helt enkelt!

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela