Malin

En blogg om mig

090712

Publicerad 2009-07-12 12:57:49 i allmänt,

sitter här hos pappa, just nu regnar det inte, men det har gjort det. även fast solen har tittat fram  lite, så är det regnet som har övertaget!
åker hem till mamma idag också. ska svänga in på affären och köpa saker till våran picknick imorgon! hihi

igår var vi på bergvik! trevligt. där åt vi thaibuffé och efteråt trodde jag att min mage skulle spricka! så mätt blev jag, men det är väl det som är meningen..
sen köpte jag två linnen, ett vitt med blommor på, och ett röd/orange med ett stort peacemärke på. sen köpte jag en randig tröja! det blommiga linnet + tröjan är från gina tricot och det andra linnet från h&m. trevligt värre!
men jag är nöjd med det! hihi.

annars idag ser det ut att bli som alla andra regndagar, sitta inne, lösa korsord/sudoku, spela piano, läsa, se på tv och sådär. mer känner jag inte att jag orkar när det regnar. tappar lusten till allt. men så är det väl!

ha en trevlig söndag, det som är kvar av den

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela