Malin

En blogg om mig

090711

Publicerad 2009-07-11 10:31:14 i allmänt,

hej alla glada!
sitter hos pappa nu, med jonnas dator framför mig. tack för lånet! ;)

solen kikar fram lite ur molnen, men bara så lite, så det blir inte så mycket varmare. haha, annars har det regnat hela dagen lång, och natten, och igår och dagen innan det. bara regn, regn, regn. tråkigt...

jag längtar till måndag! PICKNICK MED THA GANG! det kommer bli superduper kul faktiskt! men som vädret har spått verkar det som att vi tvingas vara inne. för det blir säkert regn, och jag tror inte att det kommer vara torrt på min balkong heller, haha! men vilken picnick som helst duger. för det är med THA GANG! underbart.


mm, denna snygga bild har jag gjort till jonna faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela