Malin

En blogg om mig

090710

Publicerad 2009-07-10 11:14:41 i allmänt,

godmorgon, ännu en dag med regn ute. suck.
sitter och äter frukost! GOTT är det iallafall. idag blev det rostat bröd med ost, vilket det har blivit de tre senaste dagarna ungefär. men det är sjukt gott, så jag fortsätter med det!

idag ska jag åka till pappa! blir själv där, då jonna åker upp till torsby med en kompis för att hälsa på två andra. och om vädret är såhär under helgen, då vet jag inte vad jag ska göra. jag får låna jonnas dator, eftersom pappa har internet nu, så kan jag vara lite social med omvärlden! men det blir nog jättebra, pappa sa att KANSKE så kommer schützer också! då får man lite liv i sig också! hihi

på måndag är det picknick med tha gang! och på tisdag är det pröva kläder för gammelvalas dräktparad! SUPERKUL! det kommer vara jättekul, hoppas jag. fina kläder och ÅÅÅÅH! underbart. jag älskar gammelvala, även fast jag aldrig är där typ. haha

får pengar för nordea också! 2000 blev det tillslut! malin skickade sms om det igårkväll! VI FÅR LITE FÖR DE TVÅ VECKORNA IALLAFALL! men alltid något. så vi skulle hörta av oss till bosse idag! hihi


idag blir bilden på en supersnygg man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela