Malin

En blogg om mig

090709

Publicerad 2009-07-09 10:28:50 i allmänt,

HEJ!

promenaden igår med matilda var jättekul! vi gick aaaslångt, sen satte vi oss i strandparken en stund och sen gick vi hem till henne. kom hem efter tio någon gång.
vi pratade om allt möjligt, haha. som vanligt. sen kom vi in på att vi ska ha en friidrottstävling för matilda, jag och ida ska vara där. matilda sa att hon ville förbättra sina pers, så hon ska hoppa längd, tresteg, stöta kula, kasta spjut och sen ska vi ha en tävling i höjd, eftersom ingen av oss har hoppat över 1.20! HAHA, får väl se hur dethär kommer gå!

men idag ska jag slappa, funderar på att åka och träna, eller springa. eller VAD SOM HELST SÅ JAG FÅR LITE MOTION! ungefär sådär någonting va. hehe

hoppas ni gillar musiktipset här under!


bild från arvikafestivalen, anna ternheim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela