Malin

En blogg om mig

090708

Publicerad 2009-07-08 10:57:11 i allmänt,

god morgon god morgon, här är vår frukoststund, god morgon god morgon!

idag satte jag klockan på tio, vad tror ni händer? jo, jag somnar om lite lätt och vaknar igen halv elva, då jag ligger kvar i sängen och drar mig liiiite till. är inte det rätt typiskt? men ändå väääldigt skönt, då man känner hur hela kroppen börjar vakna och man sträcker på sig för att kroppen ska komma igång. det är underbart.

idag vet jag inte vad jag ska göra. blir nog att sitta inne hela dagen. som vanligt.

men igår satt jag i telefon med matilda, halv elva skickade hon ett sms och undrade vad jag gjorde. då började vi planera en picknick med tha gang nästa vecka. så hon ringde och vi satt i telefon i två timmar! vi planerade vad som skulle ätas, drickas, tas med och vart vi skulle va, både vid fint och fult väder. om det är fint är vi i strandparken någonstans, är det fult väder åker vi hem hit och picknickar inne! UNDERBART!
så dethär blir det första vi gör, tha gang, tillsammans under lovet. på riktigt, för festivalen räknar jag inte.
och ida kunde inte vara med, vilket var väldigt synd. men det finns fler dagar som ida också kan vara med på! hihi


till veckan picknickar vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela