Malin

En blogg om mig

090707

Publicerad 2009-07-07 10:32:11 i allmänt,

godmorgon solstrålar!
(haha)

jag satte min klocka på tio idag, men när jag vaknade några minuter senare, så minns jag inte att jag slagit av larmet, för det var inte på längre. det var någon hemma också, jag hörde nämligen dörren slå igen.

men idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl mest dator och boken. skulle jag tro. men ska höra mig med mina kompisar om de vill hitta på något imorgon. för på lovet måste man ju hälsa på sina kompisar! ska ta en helg, eller sova över eller vad vi nu gör, hemma hos pappa, men jag vill helst ha sol när vi är där, för tömte är sjukt mycket finare då!

tömte på sommaren är kärlek!


OJ, snyggingar där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela