Malin

En blogg om mig

090706

Publicerad 2009-07-06 12:16:16 i allmänt,

vaknade för en halvtimma sen! så nu sitter jag här och äter frukost!
såhär länge har jag ALDRIG sovit förut. men jag tror att det behövdes efter tre tuffa festivaldagar!

idag måste jag gå till biblioteket, mina böcker skulle egentligen vara inlämnade i fredags, men jag trodde att de skulle in imorgon... så jag måste gå dit och lämna tillbaka! haha, mamma får väl bli med mig antar jag. ska inte låna någon ny heller, för jag läser ju "så länge vi båda andas" nu, så jag har inte tid med något annat! hehe

annars idag verkar det bli en slapp dag, så vädret inte är så fint och jag känner inte så mycket för att traska ute i regnet. men imorgon ska jag höra om någon söt kompis vill va med mig. var längesen nu! okej, vi sågs under festivalen, men jag menade att det var längesen vi var med varandra! såatteeeeee..

nej, nu måste jag äta klart!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela