Malin

En blogg om mig

(090701) FAIL IDAG IALLAFALL!

Publicerad 2009-07-01 18:30:31 i allmänt,

OKEJ! JAG ÄR RÄTT FAIL!
jag och ida har precis ätit pannkakor, och då när jag skulle sätta på locket till sylten, så tänkte jag mig inte för. för själva burken är lite rundad i hörnen och jag tryckte till på ena sidan av locket. OSMART! resultatet av det blev att burken gled, ner från bordet, studsade i golvet och sylt sprätte och HELA köket!
ida fick i ansiktet, det kom på persiennerna, gardinerna, kaninkuddarna, väggen, skåpen, bordet, golvet och stolarna!
det tog ett tag att torka allt, men nu är det borta och köket är skinande rent! hade framme moppen och allt!

men det bästa var att precis innan detta hände, hade vi sagt att ida hade gjort dagens roligaste händelse, när hon åt glass och tappade på bordet. men det fick vi snabbt ändå när jag spillde sylt över hela köket!

idag var jag fail, med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela