Malin

En blogg om mig

vik

Publicerad 2009-02-28 11:19:42 i allmänt,

idag ska jag faktiskt ut och röra på mig. jag har sagt det i tre dagar nu, men idag blir det av. matilda och bella ska med också, vi ska gå ut till vik och sen gå runt lite där. de ska sen köra beep-test, vilket jag inte vill. men jag får agera röst så att de hör när det piper och sådär.
sen ska jag tvinga dem att gå promenad med mig. eller ta en liten omväg hem igen. det kommer dom inte gå med på. jag känner det på mig.

annars skiner solen idag, men det är rätt kallt. mamma sa att det var -11 grader förut. jag har inte vågat kolla på termometern, än. utan jag ska gå på att det är sol och fint ute, inte på hur kallt det är.

igår köpte jag en bok, den heter Exodus och handlar om människor på en ö. året är 2099 och vattenytan bara stiger och stiger. det stormar och nu måste de åka och hitta några städer, eller en stad först och främst, som har byggts högt över havet för att finnas till när jorden svämmar över.
jag har inte kommit in i den helt än, men snart. den är bra och jag tycker att ni ska läsa den.

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2009-02-28 16:07:06

Har just nu design utlottning på min blogg! kanske den designen passar just dej i smaken, kolla in!

kram

Postat av: pato the king

Publicerad 2009-02-28 16:07:46

tung blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela