Malin

En blogg om mig

sovmorgon

Publicerad 2009-02-12 08:22:25 i allmänt,

gick upp halv åtta idag, för jag har sovmorgon till tio. och om inte jag hade gått upp så tidigt hade jag aldrig kommit upp, mamma väckte mig förstår ni. men det betyder ju att jag har all världens tid att göra mig i ordning nu när klockan är 08.19 ungefär. och det gillar vi, jag kan ägna mycket tid till att duscha, jag kan ta god tid till att blåsa håret. frukost har jag redan ätit. perfekt!

imorgon 08.00, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! så himla kul. vi har tre låtar, som jag inte minns namnen på, men jag gillar dom. en är på svenska iallafall, de andra på engelska. såatte, det är kul. stämmor och allt blir det.

igår hade jag rep, det gick bra. vi spelade igenom låten och sådär. jag och matilda har två ackord på gitarren. sen ska vi sjunga lite, och dansa. haha, det kommer vara så fult.

jag har rep-dag idag med. ska kolla och lyssna på alla. sen har jag två egna rep, kuligt värre. idag får vi sätta lite mer med tonerna, först ska vi göra så att vi sjunger i samma ton kanske, och sen får vi fixa resten

nej, nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela