Malin

En blogg om mig

solen skiner idag

Publicerad 2009-02-15 10:05:57 i allmänt,

sol ute, mycket härligt. om man bara kollar på himlen och skiter i hustaken så skulle man kunna tro att det är sommar, gud så jag längtar.

helena jonsson tog vm guld i skidskytte för en stund sen, mamma var alldeles till sig, hon skrek och knöt nävarna och sa ''kom igen nu, SÄTT SISTA SKOTTET!'' ungefär och var allmänt högljudd. och andra kallar mig högljudd, ni skulle hört mamma..

idag blir en chill dag med pluggande och bokläsande. ska ta kontakt med bella också, vi måste ner på stan under veckan och köpa present till matilda. kalas på fredag.
(jag går hellst imorgon bella, det är nog bästa dagen)


katten kickan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela