Malin

En blogg om mig

redan glömt mig..

Publicerad 2009-02-25 09:51:55 i allmänt,

jag glömde att jag bytt till blogg.se, så jag är påväg att trycka på ''enter''-knappen och logga in mig på blogspot och skriva något där. sen kom jag på ''juste, jag har bytt bloggsida''.
ja, så kan det va

nu har jag kollat på mando diao dvd:n, den som kom med nya skivan som inte jag fick för jag fick två cd-skivor istället för en skiva och en dvd så mamma skickade ett mail där de sa att jag skulle få en dvd utan att skicka tillbaka en cd. så, nu vet ni den historien också.
men dvd:n var bra, den var 22,06 eller något i den stilen. det handlade om hur de har spelat in ''Give me fire'' och hur det gått till och sådär.
nu är jag väldigt sugen på att kolla den andra dvd:n, ''Down in the past'', men det orkar jag inte.

mats, björn, cj, samuel, gustaf <3

idag ska vi äta mat hos mormor och morfar. det blir köttisbullar! mycket gottigt!! man kan äta hur mycket köttisbullar som helst, en portion för att du är hugnrig (ät inte hos mormor om ni inte är hungriga!) och sen MINST en portion för att det är så jävla gott!
nu vet ni det också.

igår var det fettisdag! (och pappas namnsdag!) jag, matilda, bella och sofie fettade oss. vi köpte kladdkaka, kakor, vindruvor och dricka. så gick vi hem till sofie och åt det. sen var hon tvungen att åka hem till sin pappa. så jag, bella och matilda gick hem till matilda. där spelade vi kort i över 2-3 timmar! haha, vi spelade bara sjuan och femhundra. två olika kortspel på flera timmar! men det var kul.
där fick vi ungspangkaka och sen fikade vi där. då åt vi kakor, white lady och glass = ännu mera fetton! men det var kraftigt gott och kraftigt kul!

på lördag ska vi ut till vik och gå några varv på friidrottsbanan, sen ska matilda och bella köra beeeeeeeeep-test (jag ska inte köra det, jag vill inte. det är för kallt) jag ska höja min röst istället och säga till när nivåerna byter och sådära. hehehehe, ska bli kul!


this is kind of my man vettni!
robert pattinson <3

M

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2009-02-25 20:19:47

Han är riktigt snygg! Jag tycker han dock är snyggare som in karaktär i Twilight.



Trevlig kväll!

KRam,Em

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela