Malin

En blogg om mig

ny dag, nya tag

Publicerad 2009-02-26 09:49:55 i allmänt,

idag ska jag städa till kaninerna, gå ut och gå och gå ner på stan.

vaknade kvart i nio, ungefär samma tid som alla andra dagar under lovet.
satte mig här direkt, konsigt va?. och nu funderar jag på att gå och äta frukost, fast vi har inga flingor. men det får bli kräm istället. eller smörgås går ju också. jaja, vi får se vad det blir.

det är criminal minds idag ju! kom på det nu, härligt. det ska jag kolla på. i like itttttt.


tömte är så himla fint, jag älskar att vara i tömte på sommrarna!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 10:50:00

hehe, ja, det fattade jag :P

men genom logiskt tänkande så kanske man kan komma fram till att jag undrar om texten på headern syns ;) Man kan ju dock inte veta om det ska vara något nedanför, men om namnet syns så är jag nöjd, för det är bara det som ska synas för att den ska vara rätt :)

Postat av: KAKAN

Publicerad 2009-02-26 10:50:30

Det var från KAKAN! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela