Malin

En blogg om mig

mando diao

Publicerad 2009-02-26 13:21:08 i ,

jag tänkte ägna ett inlägg åt mitt favoritband alla aktegorier!
MANDO DIAO
jag kan inte riktigt placera dem i någon genre, men det är blandat med pop, rock i alla dess former. på ett ungefär.
jag har lyssnat på mando sen de släppte god knows, som var 2004? stenhård koll där! men jag har inte alltid lyssnat mycket, utan haft två-tre låtar som jag gillat, de enda som jag hört. men nu från senare delen av 2006 har jag börjat gilla dem mer och mer. alla deras låtar är inte bra, men jag gillar de allra flesta.
2007 hade jag chansen att se dem live, på arvikafestivalen. det var underbart, även om jag blev klämd i början så jag fick flytta mig bakåt. men det var värt ändå.


jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var då.

nu har mando diao släppt sitt femte album, give me fire. jag fick den i födelsedagspresent av mamma. men den hade inte kommit ut när jag fyllde, så jag fick den när den släpptes. det var en dvd och en skiva, jag fick två skivor, men nu i efterhand har jag fått en dvd. den ligger på skrivbordet framför mig faktiskt.

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2009-02-26 18:27:20

du är inte ensam och ha dem som favoriter :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela