Malin

En blogg om mig

llama song

Publicerad 2009-02-27 18:04:34 i ,

ärligt, hat ni hört den? jag skrattar. nu har jag även suttit och skrvit ner texten till den. haha, kan inte sluta skratta när jag hör den!


här har ni llama!

nu sitter jag här med godis framför mig, för hela kvällen. åh, det är så himla gott! blandat, idag är det från konsum. blandad kompott. mest choklad och winigummin. haha, massa färgämnen

imorgon ska jag till vik med bella och matilda, gå runt lite där, de ska köra beep-test, får se om jag hänger på. tror inte det.
annars imorgon blir det slappt, melodifestivalen blir det.

ikväll blir det let's dance!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-28 16:07:14

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=eliols

Få mer besökare, tryck bara där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela