Malin

En blogg om mig

inget intressant alls

Publicerad 2009-02-26 19:29:29 i allmänt,

okej, jag tog bort det jag hade skrivit, för det gav inget.

idag har jag verkligen bara slappat. det blev inget ut och gå, det blev inget gå ner på stan. bara sitta här hemma och dega! men imorgon, då SKA jag ut och röra på mig. jag lovar mig själv det.
jag kanske går ner på stan imorgon, om jag orkar. drar med mig någon ut och gå annars.!

på lördag blir det vik med bella och matilda då de ska springa beep-test. jag fattar inte att de orkar. jag ska med och skrika ut vad det är. sen ska jag röra lite på mig där också. haha.

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2009-02-27 02:20:51

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

Postat av: chili

Publicerad 2009-02-27 02:22:12

snygg blogg du har!:)Allt bra o så me dej?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela