Malin

En blogg om mig

h&m kläder

Publicerad 2009-02-25 17:04:39 i ,

ja, till att börja med. vad tycker ni om designen såhär långt?
under alla inlägg står det ''malin'' i en stil. den ska inte vara så. jag ska ändra storlek, färg, texttyp och så. men den är bara än så länge. jag vet hur jag ska ha den, men jag ska ändra ännu mer på den.

till rubriken nudå, h&m kläder. jonna och mamma ska hämta dom nu. eller när de har övningskört klart. jonna kör bil som bara den nu! men jaja, hoppas dom kommer ihåg mina kläder bara!



dagen idag har annars varit bra. vi var hos mormor och morfar och åt. det var mycket gott. sen kom gunilla med vovvarna, brasse och mulle, så hon åt också. sen fick vi efterätt, glass med hallon, grädde och några chokladpinnar, eller vad man nu kallar dem. men det var riktigt gott och nu är jag mätt så det räcker ett tag!

annars har jag inte gjort något allt, bara suttit vid datorn och degat. imorgon vill jag hitta på något! får se vad jag hittar på.
kanske ska träna sen, det är meningen. men min mage talar emot det, all mat säger nejnejnej! så jag tror inte det blir av. jag borde åka iväg, men jag orkar inte. har inte tränat på ett tag. men jag får väl gå ut och gå under dagarna som är kvar av lovet. det ska jag göra. PUNKT!

jaja, men jag hittar säkert på ett till inlägg innan dagen är slut.
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela