Malin

En blogg om mig

high heels

Publicerad 2009-02-18 19:28:44 i ,

rubriken är en låt från mando diaos nya album, en mycket bra låt
jag gillar hela skivan faktiskt. mucho bra

idag har varit en rätt hektiskt dag, känns det som.
först var det ju skolan, som innehäll bland annat kör, bad och biologi-prov. efter det gick jag och bella direkt ner på stan för att köpa present till matilda, hon fyller år imorgon och har kalas på fredag.
sen har jag varit hemma, och ätit mat. sen fick jag mig lite tid framför datorn innan jag skulle gå igen, tjugo i fem, för att repa med funky town.
för ungefär en och en halv timma sen kom jag hem. då kollade jag på finalen av hells kitchen då christina vann. sen städade jag och mamma till kaninerna, sen hamnade jag här igen.
egentligen skulle jag tränat idag, men allt var så stressigt så jag orkade verkligen inte med det.

om en halvtimma började GE-galan, det måste jag se på. friidrott är liksom, the shit!

.:..:. <-- that is boris ThE^ one, malin har kommit på honom. han är riktigt het


jag och gabriella/gababilla/gabibella/bella/gabbi/gabrilla <3
hon är bäst, jag lovartttttttt

på fredag ska jag sova hos matilda med underbara människor.
på lördag bär det av till pappa och stannar tills söndag (kanske måndag?)
på tisdag blir det fika med tjejerna, FETTISDAGEN!
annars under lovet kan ni boka in mig någon dag/kväll om ni vill!

HARE SÅ BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela