Malin

En blogg om mig

godis

Publicerad 2009-02-25 19:41:11 i ,

okej, jag har bytt till olika kategorier. och när jag väljer vilket inlägg som ska ligga i vilken kategori utgår jag från rubriken. så om jag hade haft någon kategori i form av ''mat/sötsaker'' så är det där ni skulle hitta detta inlägget.
och jag placerar dem efter rubriken för att jag skriver inte om rubriken, ibland bara tar jag något (som exempelvis nu) och skriver om något helt annat. och jag kan blanda en massa saker, som sport blandat med musik blandat med mode. och då kan jag ju inte bestämma kategori. och jag vill ju inte göra flera inlägg för att skriva kort om småsaker. det blir så himla många inlägg om dagen och det tar utav mig (enorma.! haha) energi. och det vill vi ju inte.

just nu passar rubriken bra, för jag sitter och äter godis, mamma hade köpt. mamma och jonna har ätit mest. jag ligger lite i lä för dem! haha. var precis och kollade i skålen, det finns några choklader och två dumle kvar. gången jag kollade innan det var det halva skålen kvar. det bevisar att de har ätit mest.

imorgon ska jag ut och gå, det har jag bestämt. ska fråga någon söt kompis om den/dom vill med mig.
(vilket innebär att jag måste orka logga in på msn...)
och det visade sig att ingen av mina söta kompisar var inne på msn, så jag behövde inte logga in. surt

mamma och jonna kom med mina h&m kläder förut. jag fick två bikiniöverdelar, ett linne, ett set linne + cardigan och ett par shorts. jag har tagit kort, men jag ska ta nya imorgon så ljuset inte var det bästa idag. sen kommer bilderna in på bloggen.

Kommentarer

Postat av: Sebastian

Publicerad 2009-02-25 20:19:51

Schysst blogg du har!

Besök min vettja - gillar du den, lägg till på bloggkoll!

direktlänk: http://www.bloglovin.com/blogg/44161/basc

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela